استاندارد سازی در سازمان ها به معنای تعیین قواعد و روش های یکسان برای انجام فعالیت های خاص است. این کار باعث می شود که فرآیندهای کاری به صورت متناسب و موثر انجام شوند و نتایج آنها با کیفیت و پیش بینی پذیر باشند. استاندارد سازی همچنین می تواند به افزایش بهره وری، رضایت مشتری، آموزش و ارزیابی کارکنان و رعایت مقررات کمک کند

فهرست کار مرکز مشاوره مدیریت نوین جهت استاندارد سازی می تواند به شرح زیر باشد:

مرکز مشاوره مدیریت نوین یک موسسه حرفه‌ای و معتبر است که با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مدیریتی و کارآفرینی افراد و سازمان‌ها فعالیت می‌کند. این مرکز با بهره‌گیری از کادری مجرب و متخصص در زمینه‌های مختلف کسب و کار، خدمات استاندارد سازی متنوع و با کیفیتی را ارائه می‌دهد. این خدمات شامل موارد زیر هستند: